Translate

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas!

Nie wiem jak wy, ale ja już jestem po wigilii i w sumie nie dużo brakuje mi do tego, żebym pękła z przejedzenia. Pewnie teraz siedzicie i zajadacie się makownikiem (w woli ścisłości, nienawidzę tego ciasta) i rozpakowujecie prezenty czy coś w tym stylu. Jeśli chcecie to możecie napisać w komentarzu co dostaliście :) Kontynuując, życzę wam dużo szczęścia, radości, miłości i spełnienia wszystkich marzeń (tak wiem, strasznie oklepane, ale nie mam siły na wymyślenie czegoś nowego). Jestem w trakcie pisania dwunastki i wydaję mi się, że dodam ją już w tym tygodniu. Akcja powoli zaczyna się rozkręcać, więc mam nadzieję, że się wam spodoba.
Dzisiaj są też urodziny Louisa, a więc wszystkiego najlepszego słodziaku! Wiem, że nigdy tego nie przeczytasz i nawet nie wiesz o moim istnieniu, ale uwielbiam cię i proszę, nigdy się nie zmieniaj.
+
Chcesz być powiadamiany o nowych rozdziałach? Podaj swój nick na twitterze w komentarzu! ;)
PRZYPOMINAM O CHARACTER ASKS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz